Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Google nieuwe sponsor van Stichting Bouwers van Kennis

Google is sponsor geworden van Stichting Bouwers van Kennis door een flink budget beschikbaar te stellen. Deze donatie gebruiken we om de doelstellingen van de stichting, namelijk het verbreden en verdiepen van het (civiel)technisch onderwijs, te realiseren.
Niet elke organisatie komt in aanmerking voor een donatie vanuit Google, enkel stichtingen met erkende ANBI-status worden geselecteerd. Ook wordt er kritisch gekeken naar de doelstellingen en of deze in lijn zijn met de visie van Google. Dit maakt ons extra trots op deze samenwerking! Bovendien zijn wij Google zeer dankbaar voor deze substantiële donatie. Dit stelt ons in staat het onderwijs te ondersteunen waar nodig.

Wil jij ook meehelpen aan het verbreden en verdiepen van het civieltechnisch onderwijs? Meld je dan aan als partner van Stichting Bouwers van Kennis!