Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Suus maakt zich hard voor Stichting Consul

"Ik hou ervan om mensen te verbinden met elkaar en zaken zó te organiseren dat het beste in iedereen naar boven komt"

Stichting Bouwers van Kennis heeft er een nieuw gezicht bij. Suus van Pol is werkzaam als leerkracht in het basisonderwijs en houdt zich daarnaast ook bezig met allerlei andere activiteiten. Ze is namelijk ook nog lid van de Stuurgroep Begaafdheid van het Samenwerkingsverband, schoolopleider voor PABO-studenten en docent van de bovenschoolse plusklas.
Haar ervaring in het onderwijs zal goed van pas komen binnen onze stichting. Het is namelijk wat ze het allerliefst doet, onderwijs is haar passie. “Vandaar ook de keuze om de groeiende stichting te ondersteunen”. Naast haar werk is Suus ook actief bij de lokale carnavalsvereniging waar ze in 2018 prinses is geweest met 11 mannelijke adjudanten, waaronder onze Maikel! Daarnaast is ze fervent voetballer en speelt ze met de dames bij de lokale voetbalclub.