Ga direct naar de hoofdinhoud van deze pagina.

Bestuur

Het bestuur van deze ANBI-stichting wordt gevormd door professionals met een achtergrond in de technische, financiële en onderwijssector. Samen streven zij vanuit een ‘open mind’ de doelstellingen van de stichting na en gaan voor een maximaal resultaat.
Voorzitter                              M. Schroën
Secretaris                               R. Knols
Penningmeester                H. Pisters
Directiesecretaresse      M. Meuffels
Adviseur bestuur               R. Koenen

Wilt u een actieve rol spelen in het bestuur van de stichting? Als Partner heeft u de mogelijkheid een bestuurslid voor te dragen.

MAIKEL SCHROËN

Voorzitter

Maikel is een geboren ondernemer met veel ervaring in de civiele techniek, zowel nationaal als internationaal.

RENÉ KNOLS

Secretaris

René Knols is sinds 1993 actief in de aannemerij. Hij deed ruime ervaring op in binnen- en buitenland. Sinds 2013 is hij werkzaam als technisch directeur van Van de Kreeke, een functie waarbij hij vele bestuurlijke vaardigheden heeft opgedaan.

MARIELLE MEUFFELS

Directiesecretaresse

Vanuit haar kennis en ervaring bij Ducot Engineering & Advies tilt Mariëlle het technisch onderwijs naar een nóg hoger niveau. Samen met de stichting zet ze zich in om de young-professionals de optimale voorbereiding te geven op het werkveld.

RON KOENEN

Adviseur bestuur

Als directeur van KPE Groep is Ron een verbinder van mensen in de bouwsector

HENRY PISTERS

Penningmeester

Henry Pisters is actief als Hoofd Adviesgroep "Regional Development & Infrastructure" bij Royal Haskoning DHV.